Tuesday, February 15, 2022

LUNCH SIHAT UNTUK YANG NAK TURUN BERAT

 haritu dalam elite coaching ada sorang coachee ni mintak 

"coach, buatlah album contoh lunch orang dalam elite coaching ni, saya nak nak ambil inspirasi macam mana diorang makan untuk turun berat"

jadi saya apa lagi, save beberapa contoh menu lunch coachee dari elite coaching tu, edit semua cantik2 dan saya nak postkan di blog saya ni.


kalau tengok semua menu-menu sihat ni, tak ada la susah pun nak makan sihat untuk lunch. semua makan lebih kurang je, yang penting kena ada 3 perkara ni


  1. Protein
  2. karbohidrat
  3. serat

protein tu adalah untuk lauk contoh seperti ayam, ikan, telur, tempe, daging.
karbohidrat tu yang mudahnya nasi, dan sumber tepung mcm mee dan mihun, tapi saya tekan makan nasi je untuk lunch dan elak makan mee mihun kuehtiaw sebab tak seimbang. dan sumber serat adalah sayur dan buah. mudah je kan nak makan.





dan bawah ni saya beri contoh beberapa coachee dalam elite coaching apabila diorang update menu lunch masing-masing.














saya dah buka taw untuk pendaftaran coaching untuk bulan depan. insyaallah saya jamin kalau korang serius ikut coaching saya beri, berat akan turun dengan selesa.


👇👇👇👇👇👇👇👇👇
👆 ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘†





FOLLOW INSTAGRAM : @coachanisbux untuk update terkini






👇👇👇👇👇👇👇👇👇
WHATSAPP : 
https://surikurusonline.wasap.my/
https://surikurusonline.wasap.my/
https://surikurusonline.wasap.my/

👆 ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘† ðŸ‘†


No comments:

Post a Comment