Tuesday, September 3, 2019

Beli Herbalife Murah? Herbalife di LAZADA atau Shopee?

Adat nak membeli, mesti kita akan cari penjual yang offer paling murah. Betul?

Ramai yang cari carian berikut:

Nak beli Herbalife murah

Harga Herbalife termurah

beli Herbalife di Lazada

beli Herbalife di Shopee

Produk Herbalife murah

beli Herbalife murah dan asli


Tapi sebelum anda beli dari mana-mana pihak dan anda tak dapat result (lalu membazir semua duit anda beli Herbalife dari penjual yang tak sah), saya nak share TIPS BELI HERBALIFE AGAR DAPAT KEBAIKAN TERBANYAK.

Herbalife ni bukan macam produk lain, yang boleh dapat hasil dengan makan produk je. Tujuan Herbalife produk dijual melalui Coach / Pengedar sebab kami akan guide anda untuk segala sesuatu.

Herbalife yang paling murah tu sebenarnya value nye paling 'mahal'. Sebab takde orang guide, takde org ajar cara makan, takde org guide turun berat effektif.

Ada seseorang mengadu kat saya, "Kenapa ambik Herbalife turun 1kg je sebulan tak macam testimoni yang awak share?" (Kebanyakan Coachee saya turun 4kg keatas dalam 1 sesi program Kurus 30 Hari)

Dah tentulah ada beza!! Saya provide INTENSE COACHING dalam Whatsapp. Nak nangis saya dapat aduan ni. Rupanya ramai tak faham, produk Herbalife MESTI DIDAPATKAN DARI COACH YANG SAH.

Kalau dah beli dari orang/website yang tak de coaching ni, selalu lah orang whatsapp saya tanya cara bancuh produk lah, cara makan lah, mealplan lah. Cubalah fikir, kenapa beli kt tempat-tempat mcm tu in the first place?

Kami hanya bertanggung jawab dengan produk di bawah coaching team kami sahaja. Perhatian khusus juga untuk Coachee kami, supaya semua dapat perhatian sepenuhnya. So, maaf sangat tak boleh advice anda kalau beli dari tempat lain.

Apa yang anda akan dapat dengan setiap program suri kurus online coaching dari kami :


1. Personalize mealplan. Kami kira KHAS ikut keperluan badan anda. 

2. Whatsapp Group Coaching dimana semua peserta akan bergaul, share resipi, share tips kurus, share tips menyusu, dan banyak lagi. Intense Coaching di Whatsapp ni juga merupakan salah satu faktor ramai coachee lebih semangat untuk teruskan perjuangan turun berat badan dan mengamalkan diet sihat ni. Yela, tengok kawan-kawan update turun berat, update makan sihat setiap hari terus kita pun jadi semangat kan!

3. Saya beri HOMEWORK mingguan pada Coachee. Yes! Anda akan diberikan homework  dan coach akan check homework anda tau! Bukanlah untuk denda anda kalau tak buat homework, tapi dari situlah kita belajar dan perbaiki kesilapan kita dalam diet. Kalau tak hentam keromo saja! Homework ni tak strict pun, lebih kepada fun and enjoy sambil build healthy habits.

4. Kelas pemakanan mingguan. Banyakkkkkkk yang anda akan belajar. Tentang kalori, tentang kumpulan makanan, tentang bagaimana nak pilih kalori yang sihat, bagaimana nak pilih jenis makanan yang boleh kenyang lagi lama, bagaimana nak dapat spesifik perut kempis? Semua kami akan sampaikan kepada anda dengan bahasa yang lebih mudah untuk difahami. Don't worry!

5. Facebook Group untuk bergaul dengan community TeamSuriKurus yang lebih besar. Kat sini ada banyak resipi masakan sihat, kelas tambahan tentang nak kurus, kelas tambahan untuk motivasi, tips dan lain-lain. Semua khas untuk Exclusive Members kami!

Bayangkanlah berapa banyak kelebihan yang akan anda dapat sekiranya anda menjadi Coachee saya. Bukan hanya produk Herbalife tau. Anda umpama dapat JURULATIH PERIBADI TANPA PERLU BAYAR EXTRA yuran lagi. Kat sini pun dah jimat baaaaanyak duit anda . 

Senang cakap, anda dapat ALL ABOVE TANPA BAYARAN TAMBAHAN. Tak perlu bayar saya asing sebagai coach anda. Cukup anda mulakan program Suri Kurus dengan kami, anda akan dapat semuanya :)

Bayangkan betapa ruginya anda sekiranya anda order herbalife dari mana-mana website/penjual yang tidak ada Coach dan coaching cara yang betul ni.

TIPS DAPATKAN HERBALIFE ORIGINAL

agar anda tidak tertipu/tidak membazir/dapat turun berat badan dengan seronoknya

1. Dapatkan dari Pengedar Herbalife atau Coach Herbalife yang memaparkan muka & siapa diri mereka. 


Kenapa kena dapatkan  dari orang yang WUJUD?

A) Yakin tak kena tipu. Herbalife mahal kan. :)

B) Supaya nampak Coach tu kurus betul tak, walk the talk tak, betul-betul fit dan layak jadi Coach tak.

Entah-entah yang jual tu orang yang tak kurus-kurus duduk belakang komputer fikir nak jual banyak-banyak produk padahal sendiri pun tak kurus-kurus? Macam manalah anda nak kurus kalau 'Coach' anda pun tak kurus kan.

C) Confirm dapat produk Herbalife yang asli/original. 

D) Kalau ada masalah, boleh ganti/tukar produk. You are protected. 

Tapi hakikatnya Coach yang sah memang takkan jual produk bermasaalah pun. Kalau anda beli kat mana-mana tempat yang bukan real Coach, sekali dapat shake yang berketul-ketul, dah expired, rasa tak sedap, siapa nak tolong? Paling sedih bila beli produk yang fake. Macam mana? Terpaksa tanggung sorang-sorang. 

E) Coach yang wujud ni biasanya orang yang committed nak serve Coachees untuk dapat result terbaik. Anda akan dapat service tip top TANPA BAYARAN TAMBAHAN!!


2. dapatkan dari Pengedar Herbalife atau Coach Herbalife yang komited

Apa yang anda akan dapat bila beli Herbalife dari orang yang komited?

A. Dapat result yang anda nak!!

B. Cara bancuh produk, cara buat shake sedap, resipi masakan, semua kita lalui bersama. Best tau. Daripada beli kat mana-mana website pastu krikk krikk je takde orang tolong. Cara bancuh pun salah, macam mana nak dapatkan result yang terbaik kan?

C. Dapat diskaun tertentu yang sah, seumur hidup pulak tu. Dahla dapat diskaun, boleh dapat hadiah, boleh dapat reward wang tunai, berpeluang dapat diskaun tertinggi.

"Tapi saya nak guna Herbalife dengan harga murah..."

Boleh bincang dengan Coach seperti saya. Ada cara untuk dapat murah secara SAH , pada masa yang sama dapat semua kebaikan dan manfaat-manfaat yang saya nyatakan do atas. WOW BESTKAN?

Kami dah bantu ratusan orang untuk turun berat badan dengan sihat. Ramai juga yang dah beli Herbalife dari tempat lain tapi asyik tak dapat result, last-last cari kami juga. Anda tak perlu ulangi kesalahan mereka. Pilihlah cara yang baik dan memberikan manfaat terbaik buat anda.

Mula program kurus 30 hari team suri kurus di sini terus jom :) KLIK SINI

REVIEW HERBALIFE MALAYSIA dari Coach Anis Bux dan TeamSuriKurus




PASTIKAN ANDA DAPATKAN HERBALIFE DARI MEDIUM YANG BETUL YA! 


Lebih lanjut tentang Program Turun Berat Badan kami : PROGRAM TURUN BERAT BADAN HERBALIFE

Anda mencari Coach Kurus WANITA? : COACH TURUN BERAT BADAN WANITA




FOLLOW INSTAGRAM : @coachanisbux untuk update terkini


No comments:

Post a Comment