Monday, July 20, 2020

TURUN 16KG DENGAN NUTRISI SEIMBANG DAN TEAM SURIKURUS

“These results are not typical. Individual results will vary.” 


Seumur hidup saya, tak pernah saya capai berat 75KG lepas bersalin. 75KG selepas bersalin sememangnya buat saya SANGAT SANGAT TIDAK SELESA. Badan penat, energy takde, cepat mengantuk, stamina out, balik kerja tengok housechores pun rasa nak mengamuk dan moody tak tentu pasal. Lagi bertambah stress bila everytime nak pilih baju dari wardrobe semua tak boleh pakai! 😭


Siapa pernah macam ni?? I feel you ❤️

Waktu badan besar, ada satu dua baju yang jenis kembang2 cover every part tu jela dok ulang yang dok ulang-ulang. Sebab yang tu je yang selesa bila dipakai πŸ˜… (moms can relate)

Kalau tak jubah hitam, mesti baju hitam 🀣
Ambik gambar pun sorok-sorok jela kat belakang orangπŸ˜‚
Posing ambil gambar tu jangan lupa serong sikit ke kiri untuk effect lebih kurus πŸ˜…

Alhamdulillah dipertemukan dengan team SuriKurusOnlineCoaching yang mana saya belajar untuk lose weight while loving myself. Turun berat lepas bersalin anak pertama betul-betul buat saya belajar banyakkk benda!

Termasuklah, kali ni, saya turun berat dengan lebih relaks dan enjoy! Apa yang saya belajar dan praktikkan dengan SuriKurus;

-belajar kenal makanan. Kena ambil tahu!
-belajar kenal badan. Wajib ambik tahu respon badan!
-belajar manage expectation dalam weight loss. Sangat penting!
-belajar untuk fogive and forget.Bila buat apa yang tak sepatutnya dibuat, belajar untuk lupakan. Reset and reset πŸ”

Puasa dah lepas, raya dah lepas.  Now is the right time to start! Jom saya guideπŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻



Jom daftar sekarang Program Kurus 30 Hari #TeamSuriKurus
 πŸ“²017-4511356 atau klik link pada bio ye 😘


FOLLOW INSTAGRAM : @coachanisbux untuk update terkini


No comments:

Post a Comment